20.1.16

Örnek Sanatçımız Burçak Güneş 'Yatak' diyor!.



13 yıldır müzik sektöründe olan Burçak Güneş, 2016 yılının ilk haftasında çıkardığı ”Yatak” isimli albümüyle sevenleriyle buluşacak.

Birbirinden güzel eserlerin yer aldığı albümde, Yatak şarkısına klip çeken sanatçı,  2016 da gündeme oturmayı hedefliyor.

Bilindiği gibi 2008 yılında pop fantezi albümü Şok’u çıkaran sanatçı,  hayranları tarafından oldukça beğeni toplamıştı.

Şarkıcılığın yanı sıra TV kanallarından gelen teklifleri değerlendiren Burçak Güneş, oyunculukta da başarılı oldu.
Berivan, Üvey Baba, Melekler Adası, Yalan Dünya oynadığı diziler arasında.
Sanatçı Burçak Güneş, dizilerin yanı sıra birçok reklamlarda da yer aldı.

“SANSASYONEL İŞLERDEN HEP UZAK DURDUM”


Bugüne kadar sansasyonel işlerden hep uzak durup sadece sanatıyla var olmaya çalışan Burçak Güneş, “Sesine güvenmeyen sanatçılar reklam gereği duyar. Ben şahsen bu şekilde gündeme gelme taraftarı değilim. İnsan ne yaparsa kendisi için yapar. Bu bakımdan kendime olan özgüvenim ve saygımdan dolayı sadece işimle gündeme gelmeye çalıştım” dedi.

Sanatçıların topluma her zaman örnek olması gerektiğine vurgu yapan Güneş, “Göz önünde olan sanatçılar gençlere de örnek olmak zorunda. Ben hiç sigara ve içki kullanmadım, bu tavrımla da örnek olduğum hep dile getirilir. Ancak sanat camiasına baktığımızda kaç tane sanatçıyı örnek gösterebiliriz? Bence biz sanatçılar toplumun aynası olmalıyız” diye konuştu.