4.2.16

Mustafa Alabora ile Aydın Boysan 'Umut Nöbeti' tuttular!.




Mimar ve gazeteci Aydın Boysan ve sanatçı Mustafa Alabora tutuklu gazetecilerin serbest kalması için Silivri’de devam eden “Umut Nöbeti”ni tuttular!

Aydın Boysan, “Bunun edepli bir şekilde sınırlandırılması caiz olmadığı için ağzıma geleni söylemeyeceğim. Aklıma geleni de söylemeyeceğim. Onun için beni bağışlayın. Ben doğduğumda Vahdettin hala padişahtı. Bugün o günler daha mı özgürdük diye düşünüyorum” dedi.


Mustafa Alabora, “Çocukluğumdan beri daha özgür, daha mutlu, daha demokratik bir ülkede yaşamak inancıyla, umuduyla var olmaya çalıştım, ama ne yazık ki böyle bir ülkede yaşayamıyorum.
70 yaşından sonra da yaşayabileceğimi sanmıyorum, ama umarım daha demokratik, daha özgür, hukuka saygılı, insan haklarına saygılı, kardeşliğin geliştiği bir ülke umuduyla. Ben insan hakları savunucusu bir demokrat olarak bir haberin suç olmadığı kanısındayım. Herhalde Avrupa Birliği standartlarında Amerika’da özgür ülkelerde bunların suç unsuru olabileceğini sanmıyorum. Benim iki tane sevgili kardeşime selam ederim. Sabretsinler. Umarım çok yakında çıkarlar. Onları gözlerinden öperim” şeklinde konuştu.