14.3.16

Ebru Gündeş Batum’u Salladı!.



Ünlü sanatçı Ebru Gündeş, Gürcistan’daki ’Batum Türk Sanayici İş Adamları Derneği’ tarafından Batum Leogrand Hotel’de düzenlenen gecede sahne aldı.

İlk kez konser verdiği  Batum’da, 3 saate yakın süre sahnede kalan Gündeş, muhteşem performansıyla dinleyenlere unutulmaz bir gece yaşattı.

Ebru Gündeş’ten İbrahim Tatlıses’e Övgüler

Sahneden ‘Kendisi Türkiye’nin gelmiş geçmiş ve gelecekte kimsenin yerini dolduramayacağı sanatçıdır’ sözleriyle İbrahim Tatlıses’e övgüler yağdıran Gündeş, seslendirdiği şarkılarla hem hüzünlendirdi hem eğlendirdi.



Gecede 3 tane İbrahim Tatlıses şarkısı seslendiren Gündeş, sahne şovu ve repertuvarıyla büyük beğeni topladı.


Ünlü modacı Zühair Murad imzalı kıyafetle sahneye çıkan Gündeş,  kulaklara olduğu kadar gözlere de hitap etti.


Gecenin sonunda kendisine takdim edilen 'Türk Müziğinin Yaşayan Efsanesi' plaketinin alan Ebru Gündeş, duygusal anlar yaşadı.