1.3.16

Sinan Engin: Muhteşem Yüzyıl’da İrina Shayk'la oynamak isterim!.



Emre Saygı’nın sosyal medya platformu Younow’dan canlı yayınlanan Talk Show programı ‘Hadi Be’nin konuğu, Sinan Engin  oldu.
Yoğun ilgi gören canlı yayında Sinan Engin, Younow takipçilerinin ve Emre Saygı’nın sorularını yanıtladı.

Oyunculuğu Seviyorum

Oyunculuğu çok sevdiğini ifade eden Sinan Engin “Oyunculuğu ve sinemayı çok seviyorum. Devamlı izlediğim diziler var. Oyunculuk teklifleri de geliyor. Vaktim olsa iyi bir dizide oynamayı da isterim. Mesela ‘Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz’ ı beğenerek izliyorum ve  oynamayı da isterim. Paramparça’yı da çok beğeniyorum.  Orada oynasam Barış Falay’ın canlandırdığı 'Harun' karakterini kesinlikle tokatlardım. Ya da ‘Muhteşem Yüzyıl’da Rus padişahını da canlandırabilirim. Karşımda Rus prensesi olarak İrina  Shayk olsa muhteşem olurdu” dedi.

Tam Bir Ev Adamıyım




Younow takipçilerin sorularını samimi yanıtlar veren  Sinan Engin, tam bir ev adamı olduğunu ifade ederken “Tam manasıyla ev adamıyım diyebilirim. Hava kararmadan evime girerim.  İstanbul’daysam ve işim yoksa kızım uyumadan illaki evde olurum. Erkek erkeğe muhabbeti ve akşam yemeklerini çok fazla sevmiyorum.  Belli bir süreden sonra sıkıyor. 1 saat sonra sıkılırım ve masadan kalkarım. Evde de eşim ne derse o olur. Biraz hanım köylüyüm. Evde her zaman sen haklısın karıcım derim. Hayatın gerçekleri bunlar. Dışarda konuşulanlara kimse inanmasın” dedi.