4.12.15

Hande Subaşı ‘Hadi Be’ye Konuştu!.



Emre Saygı’nın Periscope’tan canlı yayınlanan Türkiye’nin ilk interaktif Talk Show programı ‘Hadi Be’nin konuğu, ünlü oyuncu Hande Subaşı oldu.

Son olarak Hakan Yılmaz ile birlikte ‘Yetersiz Bakiye’ adlı tiyatro oyununda oynayan Hande Subaşı, canlı yayında Emre Saygı ve ‘Periscope’ takipçilerinin sorularını yanıtladı.

Şu an Çocuk Sahibi Olabilecek Sorumlulukta Değilim

Can Tursan ile mutlu bir evlilik yaşayan Hande Subaşı, özel hayatı ve çocuk sahibi olmak isteyip istemediğiyle ilgili sorulara ‘Güzel bir evlilik yaşıyorum. Her şey yolunda gidiyor. Ama şuan da kendimi çocuk sahibi olabilecek sorumlulukta ve potansiyelde göremiyorum. Çocuk için daha erken olduğunu düşünüyorum. Belki biraz iş güç yoğunluğundan da kaynaklanıyor. Kendimi kısmet diyerek geçiştiriyorum. Ama ilerleyen zamanlarda tabi ki çocuk istiyorum’ şeklinde konuştu.




Şarkı Söylemeyi Çok Seviyorum

Bir süredir albüm hazırlıklarını sürdüren Hande Subaşı ‘Şarkı söylemeyi çok seviyorum ve bu beni mutlu ediyor. İleride de neden bunu yapmadım demek istemiyorum. Bunun için albüm çıkartmak istiyorum.  Bu konuda Murat Dalkılıç öncü oldu ve en büyük destekçim. Bana gönüllü beste yaptı.  Diğer şarkılar da Murat Dalkılıç’tan olur. Ama şu sıralar yoğun bir dönem geçiyorum. Bunun için çalışmalara kısa bir ara vermek durumundayım. Kısa bir süre sonra tekrar albüm ile ilgili çalışmalara başlamayı planlıyorum’ dedi.