24.3.16

Ferman Akgül: Hayalim Oğlumla Rock Konserlerine Gitmek



Emre Saygı’nın sosyal medya platformu Younow’dan canlı yayınlanan interaktif Talk Show programı ‘Hadi Be’nin konuğu, ‘Manga’ grubunun solisti ünlü müzisyen Ferman Akgül oldu.

Younow takipçilerinin ve Emre Saygı’nın sorularını yanıtlayan Ferman Akgül, samimi açıklamalarda bulundu.

Eşi Bettina Kuperman ile evliliğinden Aoran adında bir oğlu dünyaya gelen Ferman Akgül “Baba olmak çok farklı bir duygu. Aoran baba diyene kadar farklıydı. Baba dedikten sonra bu duygunun daha da farklı olduğunu anladım. Aaron bir an önce büyüsün istiyorum. Onunla dünyayı dolaşmak, müzik dinlemek, rock konserlerine gitmek en büyük hayalim. Eşim benden daha fena bir rockcı. 'Guns N' Roses' hayranı. 80’leri, 90’ları, heavy metali benden daha çok iyi biliyor. Çocuğumunda müzisyen olmasını istiyorum. Tabi gelecekte karar kendisinin olacak. Babam okulumu bitirdikten birlikte mimarlık yapmamızı istiyordu. Fakat ben müzisyen oldum” dedi.