4.4.16

Sadi Celil Cengiz: 2 Yıl Gümrük Memurluğu Yaptım!.



Emre Saygı’nın sosyal medya platformu Younow’dan canlı yayınlanan interaktif Talk Show programı ‘Hadi Be’nin konuğu, geçtiğimiz günlerde vizyona giren 'Olaylar Olaylar' adlı sinema filminin başrol oyuncusu Sadi Celil Cengiz oldu.

Younow takipçilerinin ve Emre Saygı’nın sorularını yanıtlayan Sadi Celil Cengiz, bilinmeyen yönlerini anlattı.

Evleneceği dönemde KPSS’ye girdiğini ve gümrük memurluğunu kazandığını belirten Sadi Celil Cengiz “Gümrük memurluğundan oyunculuğa geçtiğim söyleniyor ama aslında tam olarak öyle değil. O dönem de oyunculuk yapıyordum. Konservatuar sınavına girdim. Kazanamadım. Bir tane dizide oynadım. Profesyonel olarak tiyatro yapıyordum. Kısa film çekiyordum. Hatta tv programı bile yaptım; Sadi’yle sporun her türü diye. Sonra işler sarpa sardı. O ara evlenecektim ve geçici süre oyunculuğa ara verdim. Daha sonra KPSS’ye girdim. Sınavda en yüksek maaşlı İstanbul’a en yakın olan memuriyeti tercih ettim. Tabi oda gümrük memurluğu oldu. 2 yıl gümrük memurluğu yaptım sonra ara verdim. Yani gümrükten oyunculuğa geçiş yaptım diye bir şey olmadı” dedi.




Babam Üzerime Düşseydi Futbolcu Olurdum

Öğrencilik yıllarında futbol oynadığını belirten Sadi Celil Cengiz “Babam üzerime düşseydi kesin iyi bir futbolcu olurdum. İyi de bir sol back olurdum. Kesin 2. Ligde oynardım. Babam teknik direktördü ama terzi kendi söküğünü dikemezmiş derler. Benim ki de o misal. Okul takımını bırakın beni sınıf takımına bile almamışlardı. Ordu Fen Lisesi’nde 23 kişilik sınıfta sadece 13 erkek vardı. Takım 7 kişilikti ve beni takıma almadılar. Kıymet bilmediler. İçimde ki büyük acımdır” dedi.