28.7.16

'Bad Moms / Eyvah Annem Dağıttı!' vizyona giriyor!.



Mila Kunis yeni filmi Bad Moms ile izleyenleri kahkahaya boğmaya hazırlanıyor.
Filmde Kunis harika bir aile ve kariyere sahip olan Amerikalı Amy’i canlandırıyor.
Ancak işin aslı Amy tüm çalışan anneler gibi oldukça yorgun.

Filmin Los Angeles’ta düzenlenen prömiyerinde ikinci çocuğuna hamile olan Mila Kunis’de yorgun görünüyordu:
“Birlikte rol aldığım kadınlar ilham verici, Wyatt’ın doğumundan sonra ilk kez bir projeye bu filmle imza attım. Açıkçası günde 17 saat çalışacağımı düşündükçe geriliyordum ve bu kızlar olmasaydı bunu başaramazdım.”

Annelik ve kadınlığı konu alan filmin arkasında ise iki erkek bulunuyor.




Filmin yönetmenliğini Hangover ile dünyayı kasıp kavuran Jon Lucas ve Scott Moore üstlendi.

Bad Moms filminin yapımcısı Suzanne Todd, düşüncelerini aktardı:
“Senaryoyu okuduğunuzda yönetmenlerimiz John ve Scott’un ellerinden çıktığını asla tahmin edemezsiniz. Benim de iki çocuğum var ve ben bile bu duruma inanmakta güçlük çektim. Tespitleri inanılmaz, Her gün daha fazla kadın yönetmen, senarist, CEO görmek hoşuma gidiyor, ama iki erkeğin bu konuyu derinlemesine araştırması da çok önemli. Bu filmle yönetmenler bir anlamda eşlerine; bu konuda neler çektiğini artık biliyorum diyen bir aşk mektubu yazmış oldu.”




Komedi yapım Bad Moms’da yorgun anneler iyi anne olmaktan vazgeçiyor ve hayatlarının tadını çıkarmaya başlıyorlar.
Film, 29 Temmuz'da gösterime giriyor.





Filmin mmknmrtb notu: 2.5 / 5