5.8.16

Ayşen Batıgün: "Deniz altındaki hayat beni heyecanlandırıyor"



Güzel oyuncu Ayşen Batıgün, yoğun geçen bir senenin ardından yorgunluğunu Bodrum’un eşsiz güzellikteki koylarında atıyor.

Parasailing, ringo, jet ski, scuba diving gibi birçok su sporunu deneyen Batıgün; “Denizle iç içe olmak beni inanılmaz rahatlatıyor. Daha önce denemediğim birçok su sporunu denedim bu sene. Jet Ski ile yüksek hıza ulaşmak çok eğlenceliydi, ringoda da çok eğlendim, parasailingte yaşadığım heyecanı ise tarif dahi edemem. Ancak en çok dalış yaparken keyif aldım. Kos Adası’na yakın Paçoz Koyu’nda Deniz altındaki o muhteşem dünyaya girmek beni çok heyecanlandırdı. En yakın zamanda lisans almak için geri döneceğim.” dedi.




Deniz altında palyaço balığına deniz kestanesi de yedirdiğini söyleyen genç oyuncu, heyecanını şu sözlerle paylaştı; “Kendimi kayıp balık Nemo ile karşılaşmış gibi hissettim. Deniz altındaki hayat beni heyecanlandırıyor”