19.6.17

Asuman Dabak'tan Oyunculuk Okulları!.


Asuman Dabak, Oyunculuk Atölyesi Sahne Londra, Sahne İzmir (Buca) ve Sahne İstanbul'dan sonra yoğun istek üzerine Sahne Çeşme’de de eğitim vermeye başladı.

Yaz okulu olarak düşünülmesine rağmen, yoğun istek üzerine kış aylarında da devam edecek Sahne Çeşme, çocuk, genç sınıflarının yanı sıra yetişkin sınıfları ile de ilgi görüyor.

Dabak, Sahne İzmir’i açma sebebini ve heyecanını şöyle açıkladı; “O kadar heyecanlıyım ki, aldığımız yorumlar, gelen talepler gün geçtikçe bu içerikte bir atölye kurmakta ne kadar doğru bir karar verdiğimizi bana kanıtlıyor. Katılımcılarımız hem çocuklarıyla hem de anne/babalarıyla yani ailece ayrı ayrı sınıflarda eğitim görebiliyorlar. Her birinin hevesi, yeteneği gözlerinden anlaşılıyor. Şüphesiz, ülkemizin her bir toprağında ayrı cevherler yetişiyor fakat bu noktada ben Ege’nin farkının da altını çizmek istiyorum. Bu coğrafyada insanların yetişme biçimleri, ruhlarının özgürlüğü, neşesi, kendini ifade etme şekilleri bile bir başka oluyor. Eğitim alan katılımcılarımız çok disiplinliler, çok özverililer, bizim orada olmamızdan çok mutlular ve tabii ki bizi fazlasıyla destekliyorlar. Çeşme Belediyesi de her konuda her zaman desteklerini bizden esirgemiyorlar. Yoğun istek üzene kayıtlarımız bir süre daha devam edecek” dedi.




Gelen yoğun talepler neticesinde Asuman Dabak, yakın zamanda Sahne Alaçatı, Sahne Adana ve Sahne Kıbrıs olarak Asuman Dabak Oyunculuk Atölyesi’ni birbirinden farklı yerlerde de hayata geçireceğini müjdeledi.