13.4.18

Teoman : Fasa Fiso


Şarkılarıyla rock müziğe damgasını vuran Teoman’ın, çocukluğundan rock yıldızlığına uzanan yolculuğunu kaleme aldığı yeni kitabı Fasa Fiso, geçtiğimiz hafta hep kitap logosuyla raflarda yerini aldı!

Teoman, kitabın tanıtımı için bu kez Fasa Fiso’dan bir bölüm okuduğu klibi yayınladı.

İşte, Teoman’ın tanıtım klibinde kitabından okuduğu bölüm:
“Grease oynuyor sinemada. Elvis gibi dans ediyor, Travolta gibi yürüyorum. İleride deri ceket alacağım... Annem, “Siyah deri ceket almam sana hayatta, ne o öyle şoför gibi” diyor. Siyah olmadıktan sonra kıymeti yok ki...

Pantolon paçalarımı annem daraltmıyor, ben onu dikiş makinesinde kendim daraltıyorum çaktırmadan. Genişliği 15-16 santimetre yapıyorum...
Sahaflar’da 50’li yılların Hayat dergileri içinde Elvis resmi arıyorum...
Yatağa yatıyorum, kendimi konserdeyken hayal ediyorum. Şarkıcıyım, etrafımda güzel kızlar, bana hayranlar. Çok güzel dans ediyorum...”