18.9.18

Düşüngeç'ten ilk albüm!


Sanatın pek çok dalında çalışmalara imza atan Ekrem Erkmen Diken, Düşüngeç adıyla ilk albümünü 2645 Records- Abdullah Özdoğan etiketiyle yayınladı.
Albümde yer alan tüm şarkıların sözü, müziği ve düzenlemeleri ile birlikte kliplerinin prodüksiyonları Düşüngeç’e ait.

Kendini düşünmeden yaşayamayan biri olarak tanımlayan sanatçı, bu nedenle Düşüngeç mahlasını kullanıyor.

KENDİ KALEMİNDEN DÜŞÜNGEÇ:

Ekrem Erkmen Diken, 1992, İstanbul doğumluyum. Yaklaşık 10 yıldır sahne adı olarak Düşüngeç mahlasını kullanıyorum. Ben henüz daha küçük bir çocukken babamın evimizde yaptığı yağlı boya tablolarına merak salarak başlayan sanat aşkım yıllar geçtikçe artarak sanatın birçok dalında faal olarak içerik üreten bir sanatçı olmamı sağladı.


Küçük yaşta resim çizmeyi öğrenmiş olmam akademik anlamda görsel sanatları yani Mimar Sinan Güzel Sanatlar Lisesi ve Yeditepe Üniversitesi Grafik Bölümünü okumamda fayda sağladı. Lisede Michael Jackson müziklerini ve dansını öğrenmemle zaman içerisinde dans dalında çok çalışarak başarı elde ettim ve çeşitli dans okullarında 4 sene kadar koreograflık yaptım. Bu da beni sahnelere alıştıran en temel unsur oldu. Dans müziklerimi kendim yapmaya başladığımda prodüksiyon dalında daha birçok şey yapabileceğimi fark ettim. Öğrendiklerimi bir gün mikrofon kullanarak sesim ile birleştirmek istedim ve küçük yaşta başladığım maceram beni bu günlere kadar getirdi.





İlham aldığım sanatçıların birçok çeşitten insanlar olması benimde çok yönlü biri olmamı sağladı. Michael Jackson ve Eminem gibi iki ayrı dünyanın en iyileri bana ilham verirken şimdilerde yaptığım müzikler de Pop & Rap kıvamında yenilikçi ve alternatif çeşitlerdedir. Çok yönlü olmam sayesinde bugüne kadar hiçbir yardım almadan müzik alanında kendi alt yapılarımı kendim hazırlayıp, söz yazıp, kendim kaydederek müziğimi insanlara ulaştırabildim. Okuduğum grafik bölümü sayesinde de kliplerimi kendim çekip kendim montajlayabildim ve bu da insanlara görsel anlamda da ulaşabilmemi sağladı. Bunun haricinde 3 yılı aşkındır Youtube üzerinden insanlar ile iletişimde kalabilmek için radyo programı tadında Podcast bölümleri hazırlıyorum. Tüm düşüncelerimi ve görüşlerimi de uzun sohbetler aracılığı ile insanlarla paylaşıyorum. Şu anda benim için bu sadece bir hobi fakat çok keyif aldığım bir hobi.

2007 yılından bu yana yaptığım her işin sanat ile bir bağlantısı olmasından ve her projemin altında bir fikir yatmasından dolayı tüm projelerim benim için Fikir & Sanat başlığı altındadır. Bunları düşünmeden yaşayamayan biri olduğum için kendime Düşüngeç dedim. Düşüncelerimi sosyal medya ve internet üzerinden aktardığım 2 albüm, 90 track, 65 podcast, onlarca dans performansım ve prodüksiyon eğitim videolarım mevcut. Yenileri ise her zaman yolda olacaktır.