18.4.20

Deniz Yüce Başarır 'Ben Okurum' podcast’inde!


Yayıncılık dünyasının deneyimli ismi Deniz Yüce Başarır, dinleyicilerle Ben Okurum adlı podcast’inde buluşuyor!

“Sosyal mesafeyi koruyalım ama kitaplarla aramıza mesafe koymayalım” diyen Başarır, “Ben Okurum”un her bölümünde özenle seçtiği konuklarıyla farklı bir kitaba odaklanıyor.

Deneyimli yayıncı, her kitabın ona hissettirdiklerini anlatırken yazarla ilgili anahtar niteliğinde bilgiler vermeyi de ihmal etmiyor.

Kitaplar üzerine bir arkadaş sohbeti tadında ilerleyen ve aynı zamanda bilgilendiren “Ben Okurum” podcast’inin tüm bölümleri Spotify ve Apple Podcasts başta olmak üzere farklı kaynaklardan dinlenebiliyor.

Regaip Minareci ile

Değişen medya düzeninde podcast’ler gün geçtikçe önem kazanıyor.
Tüm dünyada sayısı hızla artan bu yeni mecra için Türkiye’de de durum farklı değil.
Çoğunlukla sohbet ya da monolog ağırlıklı podcast’lerin arasında, nadir de olsa tematik yapımlar da ortaya çıkıyor.
Türkiye’nin en deneyimli yayıncılarından Deniz Yüce Başarır’ın imzasını taşıyan “Ben Okurum” adlı podcast de bu nadir yapımlardan biri.
“Korona günlerinde sosyal mesafeyi korurken, size kitaplardan söz eden bir sese kulak vermek isterseniz, “Ben Okurum” tam size göre” diyen Başarır kitapseverleri, sohbetle bilgiyi buluşturan podcast’ine davet ediyor.

Spotify

Apple Podcasts