30.3.16

Larissa Gacemer: Bir Günde 7 Kez Duş Aldım!.



Emre Saygı’nın sosyal medya platformu Younow’dan canlı yayınlanan interaktif Talk Show programı ‘Hadi Be’nin konuğu, ‘O Hayat Benim’ dizisinin güzel oyuncusu Larissa Gacemer oldu.
Younow takipçilerinin ve Emre Saygı’nın sorularını yanıtlayan Larissa Gacemer, samimi açıklamalarda bulundu.

Dizide İyice Psikopatlaştım

Türkiye'ye gelmeden önce Brezilya'da 4 yıl tiyatro eğitimi aldığını söyleyen Larissa Gacemer, O Hayat Benim’ dizisinde canlandırdığı Arzu karakteriyle ilgili olarak, “Dizideki karakterim biraz psikopatlaştı. Karakter saykolaştı. Güzel kızlar daha tehlikelidir aslında. Çünkü sen uzaktan bakıyorsun ‘ay ne tatlı diyorsun’ ama melek yüzlü şeytan çıkıyor. Benim de oynadığım karakterde biraz böyle” dedi.




Survivor'dan Elenince Bir Günde 7 Kez Duş Aldım

Survivor’da yarıştığı dönemde en çok hijyen yönünden çok zorlandığını belirten Larissa Gacemer, “Survivor adasında 41 gün kaldım. Eşim biraz zor izin verdi. Adaya gitmeyi hem istedim hem de istemedim. Çok farklı ve acayip bir tecrübeydi. Gerçek hayatım ve oyunculuğum için çok iyi oldu. Survivor’da beni en çok zorlayan şeyler, hijyen ve yemek yiyememek oldu. Diş fırçalamıyorsun, elini yıkayamıyorsun, tuvalet kağıdı yok, duş yok. Elenince sadece bir günde 7 kez sanırım duş aldım’’ dedi.