26.3.16

Metin Yıldız: Ulus Parkı'nda çok yattım!.



Emre Saygı’nın sosyal medya platformu Younow’dan canlı yayınlanan interaktif Talk Show programı ‘Hadi Be’nin konuğu, oyuncu Metin Yıldız oldu.

Younow takipçilerinin ve Emre Saygı’nın sorularını yanıtlayan Metin Yıldız, samimi açıklamalarda bulundu.

İstanbul'a ilk geldiği yıllarda oyuncu olabilmek için zorluklar çektiğini belirten Metin Yıldız "Ulus Parkı’nda çok yattım. Bunlar inanın ajite olsun diye anlattığım şeyler değil. İstanbul’a ilk gelişimin ve nasıl oyunculuğa başladığımın hikayesi. Ulus Parkı’nda kalma sebebim yatacak yerimin olmaması değil. Anadolu yakasında yaşıyorum ama oyuncu olabilmek içim zamanının tümünü Avrupa Yakası'nda geçiriyorum. Eskiden otobüsü kaçırdığında geçmiş olsun. Ben de otobüsü kaçırınca Ulus Parkı’na gidiyordum ve orada yatıyordum. Sabah kalkıp İstiklal Caddesi’nde ünlü arıyordum. Gördüklerime soracağım, nasıl oyuncu oldunuz diye. İlk Sinan Bengier’le karşılaştım. O zaman da bu kadar internet ağı, bu kadar tiyatro okulu hiçbir şey yok.  20 yıl öncesinden bahsediyorum" dedi.