3.5.17

Gözde Kurt : Köprüde Durup Beni Öpmesini Bekleyeceğim



hep kitap, çevirmen ve yazar Gözde Kurt’un ikinci romanı Köprüde Durup Beni Öpmesini Bekleyeceğim ile yerli romanlarına bir yenisini daha ekliyor.
5 Mayıs’ta raflarda yerini alacak olan Köprüde Durup Beni Öpmesini Bekleyeceğim arayışa, ihtimallere dair samimi, insanı saran bir roman..

İlk romanı Kozanın Tereddütü’nü 2009’da yayımlayan, Ölü Çiçekler Müzesi adlı öykü kitabıyla 2011’de Yaşar Nabi Nayır Ödülleri’nde dereceye giren Gözde Kurt, yeni romanı Köprüde Durup Beni Öpmesini Bekleyeceğim ile uzun bir aradan sonra yazın hayatına geri dönüyor.

Erkek arkadaşı tarafından aldatılan genç bir kadın, yeni bir hayata başlama mücadelesinde savrulurken hiç ummadığı bir anda başka insanların yaşamının içinde bulur kendini. O yaşamlara duyduğu merak, yerini tutkuya bırakmakta gecikmez ve kahramanımız bir fotoğrafın peşinden uzak diyarlara yelken açar.

Köprüde Durup Beni Öpmesini Bekleyeceğim, 5 Mayıs’ta hep kitap etiketiyle raflardaki yerini alacak.